Wednesday, April 18, 2012

20 comments:

Mummy Chubby said...

rini bad mood laa...huhuhuuu

el said...

tgk all the candy tu tetiba sakit gigi plak muahahahahaha

Kakang Adi said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Nanard said...

everything is oke ^^

eLL said...

mummy: napa?

ell: alamak..mcm mana skrg gigi tu?

cik nanard: :)

Aida Omar said...

hari nie rasa nak makan candy yang macam dalam gambar tu :P

afzalsukasuki said...

mak xbg mkn cekelat..sakit gigi katanya nanti

*anak yang baik lagi comel mmg cenggini

eLL said...

aida: jom kita g beli

afzal: baguih betul anak mak dia tu...ikut cakap mak

Sis AI said...

Kat sini hujan skrg. Sy bayangkan je la hujan ni mcm gula2 jtuh dri langit, wakaka!

[Nganga mulut nk makan hujan]

- Agunci - said...

Salam ziarah. Jom kita belajar dari kesungguhan sang kura-kura ! Terima kasih :D

syiela said...

kalau la dapat makan banyak camtu.. best!

teha said...

nak sikit cokelat ! hahaha !

Detective Fiqa said...

sedapnyerr. hahaha nak sikit

eLL said...

sis Al: seronok kalau betul2 jd mcm tu

Aguci: InsyaAllah

Syiela: mesti seronok.

teha & detective: mai sini saya nak bg

caliph shuriken said...

byknya candy ^^

Koding said...

Penuh ceria dan berwarna-warni...
begitulah aku hari ni...

eLL said...

caliph: nah ambik sikit utk anak buah

koding: semoga setiap hari ceria dan berwarna-warni..

BlueiceButterfly said...

~wah banyaknya..warna-warni lagi..hehe :)

Puteri Kasih said...

wah byk candy tu...very the colourful..hikhik

ryan mika said...

wah jadi laper nich... liat makanan yang lezat2...... salam kenal ya,,