Friday, May 21, 2010

Pemilik Bersama - WAREHOUSE SALE - CAMERA

sales
Arini nak keluar gi lunch punya ler sesak. Nasib baikla parking dalam kawasan company. Kalau tak nak sebatu juga baru dapat parking. Kalau salah parking kena saman plak dgn MBPJ. Bising2 juga tapi aku pun antara salah sorang pengunjung ke jualan gudang ni. Hehehe..

Kat area pejabat aku nih selalu ada warehouse sale. Maklumla pejabat kat factory area. Ni yang terkini warehouse sale camera, barangan elektrik dan rubbermaid (container isi barang). So kawan2, sapa yang rasa nak datang tu boleh la datang. Warehouse sale ni dari 20/5/2010 hingga 23/5/2010. Bertempat di JALAN TANDANG, PJ. Nak tau landmark dia dekat dengan kilang Johnson & Johnson dan Yeo's (Yeo's pun selalu buat warehouse sale tau, tak per kalau ada warehouse lg aku updatekan kwn2). Jalan Tandang ni berdekatan dengan Jalan Templer dan PJ Old Town.

Aku tengah tunggu ni warehouse sale crocodiles. Time ni memang semua rambang mata, terutama baju kanak2. Murah giler. Kat pejabat aku ni ada seorang yang kaki sales. Tiap2 ari dia akan pegi sana. Ikut hati memang la, tapi kita ada akal kenala fikir. Tujuan utama beli barang masa jualan murah untuk jimat. Jangan pulak masa jualan murah inilah kita membazir plak.



3 comments:

Ida Sazarina said...

wah ade sale~~ huhuhuhu~~

NiZaM Limited said...

woah..kat situ ke..dekat je la. hehe..rmh sy kat taman medan, PJ.tau? =p

eLL said...

NaNaJoe: hehehe kat situ mmg salu ade saless

NiZaM Limited: wah wah berjiran laa kita saya kat datuk harun