Monday, May 3, 2010

Apa yang kau cari ?????

Hari aku agak bz skit ( hehehe bz sgt ker aku ni) n aku x berkesempatan nak pikir sgt pasal n3 dan tambahan pulak kekeringan idea.....

Tgh aku belek aku nyer nuff .. tergerak hati aku nak tgk ape yg org cari kat blog aku... Mengikut "Kata kekunci" yg di keluarkan oleh Nuff.. ini lah hasil nya .. hu hu hu






4 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

klu sy plk..sume dok click sal bumper..
hohhoho..sbb sy pnh buat n3 cara2 nk kecilkn pinggul..tp xtao la kot2 ad manusia yg berpikiran songsang kn..hak3

anastasyea said...

Rasanya Kata kekunci sesat tu... tapi tak apalah kan... boleh up trafik =)

Qaira Tsamaratulqolbi said...

mmg mengandung lagi ke?.. hehehe.. masin molot org tu nnt..hihihi
Peace.. jom join contest..

eLL said...

permilik bersama

sugar2 kapas strawberry: tepulang pada niat hehehe

anastasyea: saya rasa pon cam tu laaa

Qaira Tsamaratulqolbi: belum lg. azim kecik lg. thn depan baru plan nak mencuba lg. tp kalau masin mulut org tu terima jer..hehehehe. akan diumumkan kelak