Tuesday, May 11, 2010

Pemilik Bersama - Hujan: Buat aku teringat ......

Ermm..dalam seminggu dua ni kat area petaling jaya asal petang dalam pukul 3 jer mesti hujan lebat. Hujan membantu mengurangkan cuaca yang panas. Yelah tambahan area PJ ni kan banyak kilang. Lagi2 la panas nyer. Tp kita yang bekerja dalam aircond ni tak terasa bahang kepanasan tu. Tp bila time lunch tak tahan..panasnyerrrr...

Bila hujan petang2 ni...mulala terbayang sedapnyer pisang goreng panas dengan teh o atau kopi o panas. Kalau jemput-jemput pun sedap juga. Alaaa..biskut cicah teh o pun sodapppp...(Hehehe sebenarnyer ini ajer pilihan yang ada buat aku sekarang). Sedapkan.

biskut +teh o
Ehsan Pakcik Google

Pastu dah sejuk2 ni, bila perut kenyang mula la teringatkan bantal dan tilam. Syahdu ni kalau dapat tarik selimut dan tido nih..Isk..isk..isk teruk betui la aku ni kan dalam sibuk2 sempat fikir pasal teh o panas dan nak tarik selimut lg. Hehehe..Rehat minda jap, cari ketenangan dalam kesibukan kerja.

Ok..jumpa lg yer kawan2 nak sambung keja balik. Nanti duk termenung lama2 bos ketuk kepala plak (bos takder..bos MC..hehehe). Ok cepat2 kita abiskan keja pastu boleh balik. Boleh rehat2 bersama keluarga. Kalau rasa nak makan tu lepas keja kita g cari makan.



5 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

seronoknye hujan...melaka tak pun cume guruh jerk...

lovelylady said...

bos akak pn xde arini..tp tetap bnyk keje..huhuhu..bile le bos nk mc eh?? hehehe

SwEetForEst said...

sweet suke cicah ngan milo pnas..hehehe..nyum2..

Nana Bee ♥ said...

biskut tu mmg sdp. hehe :)

eLL said...

pemilik bersama:

Nur Hawa Mohd Zin: mmg best.. tp kalau hari leceh gak...

lovelylady:tu laa pasal... kalu mc lega skit

SwEetForEst: hehe yer ke.. air pon xper janji panas

Nana Bee ♥:hehe iklan x berbayar