Wednesday, May 19, 2010

Sian Budak Ni.....



hehehehe.. cuti 3 ari...... ..aku jadi babysitter satu ari.. sian budak niii..
kena cirit birit dari ari Ahad lagi aku malas nak antar pengasuh... jadi aku cuti laa 1 ari jer. tapi dah ok dahh... selalu org tua2 ckp budak ni nak ringan badan ( betul ker) dulu sebelum dia meniarap jadi cam ni gak ... ntah laaa...itu semua x penting .. yg paling penting kat aku Anak aku sihatttt .....






13 comments:

sizukaDeboss said...

alalala comel.semoga cepat sihat baby:)

zures said...

alalala sedapnya dia tido.....comey je

RaMa2UnGU said...

yg saya tau kalau budak2 nk tmbh umur dia mmg camtu...
cirit birit la, berak keras la..mcm2 la kan..
takde ape2 yg serius la tu..insyaalah suma ok kan..

baby, cpt sembuh ye...

eLL said...

sizukaDeboss, zures, RaMa2UnGU : tq diatas doa kalian

Cik Z@i Pen@nG said...

waaaaaaaa...gebusnyaaaaaa...geraaaaaam

sugar2 kapas strawberry said...

eeeeeee..geramny tgk baby tuh!

lovelylady said...

ciannye bb sakit..smoga cpt sembuh..kasi dia minum bnyk air sbb takut dehydration ble air bnyk kluar dari bdn..tk care bb & urself oso!!

shazika said...

tomey nyer
cian baby

NaNaJoe said...

comeynye dia tdo..huhuhu~~ nak tdo jap sblh dia.. :P

DaKMuO said...

Harap2 anak mu sihat disamping mu slalu :D


Jom Terjah > http://dakmuo.frenzyfm.my

KASIH said...

saya suka tengok budak tido.. sungguh comel

eLL said...

Pemilik Bersama: tima kasih semua sebab doakan azim cepat sembuh. sekarang azim dah sihat tp badan susut skit. Dah kurang bam-bam nyer.

NiZaM Limited said...

wahh.bagusnye.sorg ibu yg baek ni.
jaga anak dgn sepenuh perhatian dan kasih sayang..mesti anak tu rasa bahagia..hehe..:)