Thursday, December 3, 2009

"Bekorban" apa saja

majlis "korban" dijalankan pada hari raya haji yg kedua di surau kat kg wife aku tepat pukul 9.00 pagi...... kali ni tak byk, 2 ekor jer..












naper gambar ni blur....ha ha ha .... ( masa ni lembu ni tgh menganas )... nyaris2 ada org nak kena sondol, jadi untuk keselamatan diri aku sendiri ... aku snap la dari jauhhh.....
Setelah berhempas pulas, aku bukan wat aper pon masa tu cuma pegang tali jer.....ha ha ha ha


harga lembu korban









masa kerja2 melapah bleh laa aku snap dekat skit.. ni semua otai punya kejer .... selambe jer aku tgk depa buat kejer ni. nampak jer senang ... x sampai 1/2 jam selesai ....
gambar masa pembahagian daging ni aku x sempat amik sebab aku dikenakan
"kerahan tenaga" ha ha ha ha ... otai2 suruh aku potong tulang belakang lembu tadi kepada 7 bhgn ... dah laa kapak yg depa bagi kat aku tu tumpul nak mampus.. jenuh aku "membanting tulang" utk selesai kan tugas aku .. sakit pinggang siotttt ..... tapi aku bersyukur semua berjalan lancar. selesai sudah aqiqah untuk anak lelaki aku



0 comments: