Monday, October 11, 2010

Pemilik Bersama: Rindu....Kembali

Hi kawan2..Lama rasanya aku tak aktif berblogging. Korang masih ingat aku tak lagi? Hehehehe...
Maaf juga pada korang semua yer. Dah lama blog aku ni sunyi. Terima kasih pada kawan2 yang masih datang melawat blog aku. Sebulan dua ni banyak betul perkara yang perlu dibuat sehingga kurang masa untuk berblog. Kami masih juga berblogwalking jika ada kesempatan cuma masa yang terhad menyebabkan tak sempat nak buat entry baru.
Dah rindu rasanya pada pada blog dan kawan2. Semoga aku akan terus kembali aktif. Itu azamku. Hehehehe..(Macam dirancang plak kembali aktif pada tarikh 10.10.10, kebetulan saja sebenarnya).
Aku menyepi bukan sebab dan bosan atau jemu cuma ada perkara penting yg membataskan masa. Mungkin ada kawan-kawan yang perasan ada entry yang aku buat pasal our little hero - Azim, yang kena bronkitis. Sejak tu jadual kami menjadi lebih ketat di tambah dengan jadual keja. Nanti ada masa aku akan masukkan entry pasal bronkitis. Alhamdulillah kini Azim dah sihat. Lega sangat. Happy dan bahagia tgk dia sihat.
Masalah keja perkara biasala, selagi bernama pekerja mestila banyak keja yang perlu dibuat. Kerja..kerja..kerja..dateline..dateline..dateline..
Tp aku sentiasa kuatkan hati aku, dalam sibuk pada kerjaya aku tak akan sampai terabaikan keluarga. Ada satu permintaan dari "atasan" - must stayback!. Yang itu aku mcm tak berapa puas hati. Stayback bukan penyelesaian kpd semua masalah. Aku malas nak komen pasal statment nih. So pada yg terlibat ada akal & hati, fikir2kan lah dan renung2kanlan..




2 comments:

cikpia said...

he he...... kadang2 bila dah kawen nie masalah sket nak stayback...... so kalau kat opis nie me yang bujang la jadik mangsa. keja bidang lain tapi stayback punya pasai benda bidang lain pun kena blajar buat gak..... =)

tapi menarik!!!! takla boring sangat.....

eLL said...

s.o.f.i.a: sian sofia kena stayback. akak yg dah kawen ni pun kena paksa stayback. kdg2 terfikir bos ni faham ka dak..nak buat mcm mana dah keja kan..kena buat byk keja untungla sofia sbb belajar byk perkara..senang naik pangkat.