Monday, October 25, 2010

Pemilik Bersama: Azim Ke Taska






Permohonan aku untuk resign di tolak. Ermm..Bos aku minta masa dan kalau boleh jangan resign. Macam mana nih..
Percubaan kami ialah hantar azim ke taska. Aku agak confident sebab ada officemate aku hanta anak kesana.
Hari ini hari pertama Azim ke taska. Sehingga aku hantar semuanya mcm ok.
Nanti aku akan citerkan secara detail kt korang yer pasal ni.
Tolong doakan, pilihan menghantar Azim ke taska ini adalah yg terbaik. Dan semoga taska ini dapat menjaga Azim dengan baik. Dpt menjaga sambil membimbing Azim.

5 comments:

Iman's Umi said...

Bgs jg Azim ke taska, at least blh bljr skit2, klu ngan BS blm tentu lg, syukurla ada gak solution, x yah berhenti keje.

Ju@Lucky^Mummy said...

Insya-Allah.. mudah²an dia mendapat yg terbaik.

:)

Qistina said...

tak sabar nak taw macam mana 1st day Azim kat taska...
=)

eLL said...

iman's umi: yelah..alhamdulillah. terima kasih sbb mengikuti perkembangan azim.
Ju@: Amin. Moga2 pilihan ini jd yg terbaik.
Qistina: hehehehe..dah ada n3 pasal 1st day azim kt taska. Kak Ell rasa mcm hantar anak g tadika plak.

eLL said...
This comment has been removed by the author.