Tuesday, March 30, 2010

Pengorbanan..ku ....

hu hu hu en3 kali lain skit......apa pengorbanan paling besar yg pernah korang buat...

Ni berdasarkan cerita kwn2 kat tempat keja lama aku ....antara pengorbanan yg aku penah dengar

... tolak tawaran sambung belajar...sbb nak jaga org tua....
...ade wat kijer part time sbb x ckp duit nak sambung belajar...
... sanggup bwak motor dr kuantan dtg kl utk kelas PJJ.. ujung minggu pastu balik plak sbb ari Isnin kijer
.... ade jual keter nak cari modal berniaga ... untung blom tentu

dan macam2..... kalau nak senaraikan panjang sgt..

aku plak x la besar mana pon pengorbanan yg aku buat.... cuma terpaksa tolak tawaran kijer yg memang jd cita2 aku masa belajar dulu.... sbb nya Arwah mak aku x berapa setuju sbb takut anak dia kena Karan (Elektrik) ... he he he ..ape blehh buat ...... Restu mak tu penting kalau nak buat apa2 pon...... he he he he btol takkk.....




3 comments:

hafizazmi17 said...

btul3! ^.^

eLL said...

pemilik bersama: pengorbananku meninggalkan kg halaman demi mengikut suami terchinta (i love u punya pasal)..huhuhu..jdla aku warga kota metropolitan ini selepas setahun lebih PJJ.

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

betul2.....kina sokong sgt!