Wednesday, March 24, 2010

Pemilik Bersama: Horeyyyy

Horeyyyy...akhirnya aku dapat bercuti. 2 ari jer tp dapat la 4 ari campur sabtu dan ahad. So esok plan nak holiday ngan family. Yeye..Best2..Tp pakngah azim tak ikut sekali pakngah baru masuk keja so tak bleh lg nak apply cuti. Ok pakngah jgn sedey jer next time kita pegi sama-sama yer.
Semlm mak, ayah & Mr. Johaimie sampai mcm biasala kalau datang naik keta aku and mr. hubby akan jemput kat restoran jejantas sg. buloh. Semlm azim buat hal. While aku driving dia menangis sepuas hati. Nak aku dukung tak mau tok dukung. Azim nak kena nihh.. Terpaksa aku berhenti tepi jln tenangkan azim dulu. Sib baik Mr. Hubby yg drive keta tok perasan so depa pun berhenti sekali. Mula2 ingat nak suh jer mr. hubby drive sambil pegang azim tp fikir bahaya so dah azim tenang kitaorg gerak pelan2.
Ibu pesan kat azim...azim budak baik kan duk ngan tuk sat na..ok..budak baik tak leh nangis tau...terpaksa aku drive dgn sebelah tangan babab paha azim. Budak uchuk yang manja.
So malam ni lepas bg azim tido, aku & mak kemas2 barang untuk esok. Ni first time ni gi holiday ngan azim. Uish..Azim barang azim paling banyak dari org lain. Ayah ngan mr. johaimie gi teman wan gi meeting reunion sekolah (hehehehe...jgn tak tau diaorg punya alumi ni aktif betoi). Aku tak biarkan mr. hubby & mr. johaimie bersenang lenang kat kelab golf shah alam tu sambil tunggu tok wan. So calling2 mr. hubby suh p cari stok bekalan susu azim..Hehehe boleh mcm tu. Sorry yer b.
Ok sampai jumpa lagi esok ari. Kalau aku sempat nak post entry la. Ok semua gud night. See you again..Doakan semoga perjalanan kami pergi dan balik selamat yer.






No comments: