Thursday, March 4, 2010

Pemilik Bersama - Terima Kasih Cikgu


Lamanyer aku tak post entry. Bz la..Ermm...
Tapi memandangkan arini adalah antara hari yag bersejarah (untuk family kami) aku lapangkan sedikit masa utk post satu entry.

Arini mak last day. Ermm...Ada yang tanya last der apa? Arini mak aku last day keja. Sebab esok dah pencen. Esok juga Birthday mak yang ke-56 (HAPPY BIRTHDAY MAK). Memang kalau boleh niat hati nak cuti dan balik kg tp apa kan daya terikat dengan kerja. Mak mesti faham. Selama 33 thn kerja mak memang seorg guru yg dedikasi.

Mak cakap sedih pulak bila fikir dah nak pencen. Mak mesti rindukan suasana sekolah kan? Ok mak.. selamat menjalani satu fasa hidup yang baru.

So Ayah and Mr. Johaimie syiok la tu...Now full time mak kat rumah. Kitaorg pun syiok juga boleh balik kg bila2 masa sebab mak dah tak keja. Hehehe...mak & ayah pun bleh la mai rumah kitaorg lama-lama. Hehehe...Bleh main dengan azim udak uchuk.

Nanti malam skit baru boleh call mak. Arini mak sibuk sangat. Ada majlis perpisahan kat sekolah. Pastu ada lunch dgn kawan2. Malam plak insyallah ada kenduri kesyukuran skit.


tok & cucu

MAK, YOU ARE THE 1ST TEACHER IN OUR LIFE. AND WILL BE ALWAYS OUR TEACHER.


p/s: Aku pun bercita-cita nak jadi cikgu juga tp tak kesampaian lg. Tolong doakan aku yer....hehehe..



3 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

yup..mak org yg pertama yg mengajar kita segal2ny tntg hidop...
mrk sgt hebat!
proud of my mom ;)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

mesti dah ramai anak didik die yang telah berjaya kan?
huhuhu

Unknown said...

saya doakn ;)