Monday, March 22, 2010

Award from cik aidacomei




hu hu hu aku kena tag... ni 1st aku kena tag sejak aktif berbloging



1.Thank & link the person that gave u the award
tq pada siti nurohaidah a.k.a * cik aidacomei * yg sudi tag aku n dia lah yg paling byk komen kat blog aku tq tq tq tq

2.Pass diz award onto15 bloggers u've recently discovered n think are fantastic
sape ekk aku nak letak ..aku rasa semua blogger mmg boombastik n fantastic .. sbb aku byk belajar dari diorang.....(pasal nuffnang terutama sekali he he he)
sila amik laa anugerah iniiiiiiiiiii n jgn segan2

3. Contact said Blogs and let them know they've won the award

4. State 7 things about urself
  • aku suka lepak kat umah dengan family...( home type person ha ha ha jln2 buang duit jerrr )
  • aku suka masak n tlg wife aku masak (ni bukan bodek ok hu hu hu )
  • suka tgk TV...( kadang2 TV tgk aku)
  • suka baca komik.. (wife aku siap beli komik masa aku masuk wad dulu) koleksi komik aku... arwah mak aku dah bakar sbb semak umah katanye he he he ape bleh buattt tinggal kenangan jer
  • tengok kartun.... x kira katun (anime) aper pon ... yg paling aku suka... naruto n FullMetal Alchemist (dua2 kartun aku ikut dari mula sampai skang dr 2003@2004 kot aku x ingat dah)

  • x suka g tmpt yg ramai org... rimas
  • paling suka pasal keta , terutama sekali bab2 enjin suka sgt2 godek kat enjin (aku bukan tau byk menda pon)




1 comment: