Thursday, June 24, 2010

Percuma...EnfaGrow A+

huhuhu semalam aku dpt sampel dari MeadJohson


 sample enfagrow A+ mead johnson




Aku pon tak ingat bila aku isi borang utk sample ni.... susu enfagrow A+ trail pack , 3 paket semuanya..

percuma Sample enfagrow A= Mead johnson



Bleh laa Azim cuba sesuai @ tak... sbb azim dah nak setahun .... Kalau sesuai bleh la terus beli hujung minggu ni... lagi pon ayah Azim dah gaji. hehehehee

6 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ramai kata enfagrow mahal tapi bagus, untung dapat cuba :)

sugar2 kapas strawberry said...

nth..xtaw..sy minum susu utk org dewasa..kekekekekeke

cuba jgn x cuba.

eLL said...

hehehe harga bleh tahan la... tapi Enfalac A+ lagi mahal... skang sekotak RM 57++ dah naik RM 3 kalau xsalah

cemomoi said...

g klinik mintak lagi sample, heee bule dapat free sokmo

NaNaJoe said...

beshnye dpt free~~
hehehe~~
enfa ni elok..
tp anak buah nana sume minum anmum~ :)

eLL said...

cemomoi: hehehe..sekali dua kinek kasila..byk2 kali kang ada yg tegur plak..
nanajoe: susu apa pun dr. kata sama jer..yg terbaik susu ibu. nak buat mcm mana rezeki azim sampai 4 bln jer dpt susu ibu.