Tuesday, February 2, 2010

Selamat Bekerja

weh weh wehh ....dah kijer ari ni... biasa laaa dah cuti 3 hari.... mesti ada lemau2 skit nak dtg kijer...3 hari aku main ngan Azim tapi masih tak puas, tak cukup rasanya masa aku ngan budak comei nii..

Semalam aku cuti hari Wilayah x g mana2 pon sbb wife aku kijer.. jadi budak comei tu x antar umah pengasuh dia... aku yg jaga dia satu hari.. puas jugak laaa aku main ngan dia..skang ni Azim dah boleh guling2 ke kiri n kanan.. jenuh jugak aku berjaga2.. bukan apa takut nanti Azim beguling-guling sampai bwh meja, aku jugak yg susah.

ceria dan happy

Azim ni x susah nak jaga dia, x byk peel dia. Kalau nangis pon mesti nak susu @ org x main ngan dia.. itu jer... semalam aku bentang toto kat ruang tamu, biar azim guling2 kat situ.. bukan main suka dia, pastu penat tido. Lepas tido mesti dia nak guling2 lagi kalau x layan dia mesti merengek2 mcm merajuk jer.

Perangai Azim ni lain kalau aku yg jaga dia berbanding ngan wife aku .. kalau aku suh dia duduk diam2 dia ikut jerr.. tp kalau ibu dia yg ckp dia ikut jugak tapi lepas 2-3 ckp baru ikut, nak pulak masa nak pakai lampin jenuh wife aku suh dia duduk diam2 Azim siap boleh gelak2 lagi. Tapi xper biar ada PRo n CON antara aku dan wife aku. Biasa laa mana2 anak pon mesti manja ngan Ibu @ Mak




1 comments:

Lavanya said...

nice post,,, keep it up... thanks for sharing...