Monday, February 1, 2010

Pemilik Bersama: Hujung Minggu

Arini cuti..Aktivi arini lepak-lepak then kemas rumah sambil basuh baju. Dapat spend time dgn Mr. Hubby and Azim. Tp ari cuti ni pun banyak juga aktiviti nak dibuat. Arini ada kenduri kawin Si Farah kat Sentul (ni salah sorg informer pasal sale - DKSH). Pas tu ingat nak g antar pesan kawan-kawan Mr. Hubby. Apalagi hasil yg diborong di jualan gudang Yeos. Aku ni semenjak keja kat sini dah jadi kaki shopping. Hehehehe...kadang2 terpaksa kawal nafsu. Yelah..kawan2 & customer selalu update pasal sale. Kadang2 customer bg invitation card utk sale. Cuba juga tahan godaan tapi bila ingat2 limited person jer yg dijemput hati mula2 berbelah bagi. Dah pegi sale tak beli barang? Boleh ker? Haritu g sale untuk minyak wangi. Huh..hati sabar la hati. Yelah korang bayangkan minyak wangi original harga dalam RM 150 - RM 200. Kita bleh dapat RM 80 jer. Tak ker rambang mata mcm tu. Tp sale mcm ni nak masuk kena beratur. Dlm satu2 masa 20 org jer dia bg masuk.

Kepada customer yg selalu update pasal sale tu. Dan yg bg jemputan utk sale tu terima kasih. Ingat juga diaorg kat aku. Walaupun aku selalu kena marah biarpun salah tu org lain yg buat. Hehehehe...Dah nama keja. Kalau org tanya ko keja unit aper? Kalau sebut pun org akan cakap no wonder la...Mr. Hubby lg senang kalau org tanya tmpt wife ko tak der keja kosong ker? Dia mesti cakap ada..tp syarat utama kena tahan maki..Kahkahkah..Betul beb..Tak percaya? Korang boleh tanya aku personally apa aku punya job function. Aku betul2 keja underpressure. Ada berani? Aku tak bleh la citer detail kat sini. Rahsia kerajaan la...Hehehehe..

Ok..Selamat Berhujung Minggu. Semoga Hujung Minggu Kita Semua Ceria. Dan Semoga Isnin Esok Turut Membawa Kebahagian. So Hari Isnin Bleh Keja Dgn Mood Yg Baik.

p/s: Jeles ni isnin Mr. Hubby cuti (Federal Territory Day)

No comments: