Monday, February 22, 2010

Aku yang kasihan..... II


Malu siotttt... hari aku rasa mcm hari yg malang buat aku ... bukan apa...kerusi aku patah plak penyandar dia... nasib baik x tergolek aku..kalau x mau sengal2 bdn aku..tak semena-mena aku buat pentunjukan percuma.... siap dpt tepukan gemurhuh gemuruh lagi... hampes tul budak opis aku

kerusi patah

ni la kerusi yg malang itu ... bukan salah kerusi ini kerana x dpt menampung beban aku yg semakin membesar







7 comments:

pak dogol said...

lain kali kalau terjatuh..

pura-pura bergolek-golek atas karpet..

nanti staf ingat kita buat eksesais..

maka taklah malu kan ell..

muahaha!

p/s:

tak dapat bayangkan.. muahaha!

eLL said...

mula terpk gak nak wat cam tu.... sbb org kat sini terlebih prihatin.. tu yg susah skit.... x yah bayangkan laaa mmg malu sgt2 hu hu hu hu

Admin said...

emm mcm kes kat ofis i pula...sampai patah kerusi..hehehe

http://coretanmayaku.blogspot.com/

kulop ludin said...

idak terlatah ke time terpatah tempat sandor tu?
rasanye kualiti kerusi tu yang tak tahan..
huhu!!!

Syafiq Kadiran said...

wow!!!
malang tol naseb krusi tu...
hehehe

Nine said...

salam kenal..hehe cian sakit tak ? hehe

eLL said...

bukan kerusi tu saja yg malang ...aku pon ha ha ha ha