Thursday, December 18, 2014

Drama Zahira - Slot Samarinda


Sekarang tengah layan drama Zahira di slot samarinda TV3. Dari awal lagi tertarik sebab pelakon Adi Putra dan Zya Zara. Jadi setiap hari rabu & khamis jam 10 malam jadi penunggu setia la kat depan TV tu. Lagu pulak sedap. Alahai, sejak bila jadi penggemar drama bersiri pun tak tau. Tapi nasib baik la slot pukul 10 tu kira masa dah lapang sikit. Korang minat tak? Hah tak minat? Alaaa, cer try tengok. Jatuh hati nanti tau. Lagu tema drama ni Mewangi (Akim & The Magistrate).


Sinopsis:

Drama ni berkaitan perjalanan hidup Zahira yang ditipu oleh kekasihnya, Sufian mempergunakan Zahira untuk kepentingannya semasa di universiti dan bagi mendapatkan pekerjaan. Akhirnya Zahira ditinggalkan oleh Sufian. Pada masa yang sama ibu Zahira berhadapan dengan masalah kewangan. Zahira bangkit dari kekecewaannya dengan semangat baru ingin membantu ibu angkatnya. Ini menyebabkan Zahira sanggup menjadi pengasuh dirumah majikannya yang garang dan melupakan segala kelulusan yang dimiliki.



4 comments:

Ninie Niesa97 said...

ouuhhh cita zahira ni ,syok-2 ,sy klau ada msa sy msty tengok hehe hilang bosan sy :)

Cikna said...

Dah start ke, xprnh tgk lg.....;-(

Anonymous said...

saya punya pengalaman bermain di agen bola - aladin88 , awalnya saya mencari-cari di google lalu saya agen bola aladin88 cukup unik dari namanya , lalu saya coba bertanya-tanya , pelayanan yang ramah tamah oleh cs nya membuat saya nyaman, saya menjadi yakin dan pasti untuk bermain di aladin88. lalu ya saya coba bermain dan deposit , proses depositnya sangat cepat dengan pelayanan yang maksimal hanya 3 menit. setelah saya mencoba dan bermain sbobet saya menang, lalu saya membuka kembali halaman agen bola aladin88 dan saya lakukan chat untuk tarik deposit, waooo saya terkagum-kagum... hanya kurang dari 3 menit sudah di proses... salut dengan agen bola ini... yang lain harus ikut gabung , thanks aladin88

Zyra Roxx said...

selamat menonton :)