Tuesday, December 20, 2011

Aku Rindu Mereka



Kadang-kadang aku merindui mereka.
Sama-sama melalui zaman-zaman muda remaja (sekarang ni pun aku masih muda lagi tau)
Sama-sama pening..Sama-sama ting tong
Makan sama, lepak sama, kadang-kadang tido sama-sama
Sama-sama ketawa, sama-sama sedih
Gosip sama-sama (best tu...macam la korang tak pernah bergosip kan..)
Peredaran masa buatkan kami agak sukar untuk berjumpa. Nasib baik ada facebook kan.
Sehingga kini kami masih berkawan baik.
Terima kasih atas persahabat ini.
Sahabat adalah salah satu kurniaan dari Allah.




K.A.M.I

3 comments:

Cik Z@i Pen@nG said...

sm la...rindu kwn2 saat suka dan duka dl...memasing sbuk dgn family memasing...huhuhu

el said...

syok ada kwn rmi...
syok kalo ada kwn yg setia menemani kita sng susah huhuhu

ishiko said...

memang rinduu...